tisdag 4 augusti 2009

En lång dag...

idag igen. Har nyss kommit hem. Min dag började med ett jätteviktigt möte klockan 8.00. Var rätt slut efteråt, det blir väl lätt så om man gruvat sig, varit spänd och förväntansfull. Och allt det hade jag varit. Fortsättning följer...

Sen salongen en sväng, innan MQ klockan 9.45. Det är så härligt och komma in på salongen, alla hade fullt upp, alla vänder sig om när jag kommer in och ler och skrattar och säger heeej! Underbar känsla. Ni är så härliga tjejer! Dagen på MQ flöt på bra, vi hade mycket och göra så dagen tog slut i att nafs.

Ringde till salongen i Härnösand och hörde deras glada röster, vi har haft lite datakrångel men nu är det åtgärdat-ibland måste man skratta åt problemet (och sig själv) som inte var nå´t problem egentligen. Men vi har iallafall konstaterat idag, jag och tjejerna i Härnösand, att några dataexperter är vi inte! Men vi är bra på mycket annat. Och vi fick skratta och det är ju härligt.

Nu sitter jag här, fötterna brinner! Jag har ont i dom. Ska vila en stund, men först ska jag kolla hur det går för snickarna. Snacka om ihärdiga killar...

Jag tar lite kort så hörs vi om en stund.
Later...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar