måndag 3 augusti 2009

Semester över.

Hallå i solen.

Vilket underbart väder. Idag börjar nog vardagen för många människor. Så även för mig. Jag har varit ledig två veckor från MQ, tyvärr har jag inte kunnat vara så mycket ledig från rut&karl dom här veckorna eftersom det varit mycket göra, vilket är jätte positivt, men kroppen är inte utvilad. Jag skulle gärna vara ledig nå´n vecka till. Men det är bara och gilla läget, sen när man väl kommer in i allt så går det oftast som en dans. Men ledighet behöver vi alla för att orka.

Jag kanske kan ta nå´n vecka längre fram i höst eller så. Jag är glad ändå. Och jag är otroligt tacksam att jag har ett jobb överhuvudtaget i dessa tider. Som jag stormtrivs med dessutom. Det är nog många som tyvärr måste vara ofrivilligt arbetslösa.

Ha en härlig dag därute, vi hörs sen.
XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar