fredag 14 augusti 2009

Yr.no

Hej min vän,

Hoppas du har en bra dag. Jag har en fabulous day, är hemma och tar det lugnt och fixar med bröllopet mellan varven. Men jag tar det mest lugnt. Känns som jag behöver det. Det har varit lite mycket, så då är det viktigt och stanna upp - och andas.

Hade mysigt besök på morgonen, Catrin och hennes lilla Molly kom förbi. Har inte träffat henne på länge, vi hade jättemycket och prata om. Vi var arbetskompisar för länge sen. Catrin är en sån mysig tjej, lugn och skön.

Kunde inte låta bli och kolla på vädersidan www.yr.no för och kolla vädret inför nästa lördag, så som det ser ut nu hoppas vi på! Väder och vind kan vi inte styra över, vilket är ganska skönt, men hoppas får vi. Så nu hoppas vi på sol.

Sen har jag beställt "cup cakes" med hjälp av min Sus, tack. Efter lite trix så löste sig allt, som det oftas gör. Nu ska jag fixa mitt blöta hår och tvätta några maskiner, sen får jag se hur den här dagen utvecklar sig...

Ha en härlig dag tills vi hörs igen.
Puss från rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar