måndag 10 augusti 2009

Madonna-Carola

Nu lämnar jag rut&karl för idag. Jag lämnar balansrapporter, halvårsbokslut, siffror, kvitton och allt vad f** det heter. Jag lämnar helt enkelt min hjärna i en burk och plockar inte fram den förän om några timmar igen!
Nu ska jag bara byta om lite snabbt, sen blir det en snabb powerwalk hem. Hem till det viktigaste jag har, nämligen min Karl. Finns inga pengar, karriär, materiellt som kan slå det vi har. Det är det viktigaste. Och snart ska vi bli herr och fru Gidlöf. Love you... Madonna har ju gästat Sverige, hon är en världsartist av högsta klass. Men jag skulle absolut inte vilja se ut som henne i hennes ålder. Men jag tror hon har en jä**la drivkraft att allt hon gör ska vara på topp, jag tror hon vet exakt hur hon vill ha det - på gott och ont. Men framgångsrik är hon. Så jag tror jag laddar min mp3 spelare med både Madonna...
och Carola. Jag blir alltid så peppad när jag sätter på hennes musik. Jag tror hon oxå vet exakt hur hon vill ha det. Och även om jag tycker att hon skriker lite ibland så finns det ingen som har en röst som henne, inte i Sverige iallafall. Så nu blir det Madonna och Carola på högsta volym! En härlig blandning-Främling-Frozen-Evighet-Vouge-Gimme Gimme-Mitt i ett äventyr...
Later my friend.
Puss från rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar