tisdag 18 augusti 2009

Höstinspiration

Hej min bloggvän,

Här kommer lite härligt höstmode. Hoppas du inspireras... Blus från D&G, en dyrgrip men jag har sett en liknande på H&M. Visst är den vacker. Passar lika bra till jeans som till en mer dressad byxa. Beror på tillfället. Glöm inte klackarna.
Pljettjacka från hm.com. Paljetter fortsätter vara stort i höst. Om du bär ett paljettplagg bör du tänka på vad du matchar till. Håll resten av din outfit ganska plain och basic så att det inte blir för mycket. Den här är snygg till jeans, ett baslinne och snygga skor.

Pälsväst från hm.com. Härligt med tjocktröja under, gummistövlar och jeans, sen beger jag mig ut på en mysig höstpromenad. Eller så går du ett steg längre och har en skir blus under, matcha med snygga jeans och självklart, som alltid, snygga skor.

Skinnjacka från hm.com. Det kan man verkligen förstå av höstens mode att det andas mer rock-nitar-skinn-fransar. Den här jackan är ju bara så snygg!
Något annat som är stort i höst är pärlor. Så snyggt tycker jag, och att det ska vara mycket gör det hela bara ännu snyggare. Så jag avslutar det här inlägget med en riktigt cool brud som har en otroligt snygg stil. Som är hennes egen. Rihanna.
För det är viktigt, hur trendigt eller inne en stil/trend är så måste du omsätta den till din egen så att du trivs och känner dig bekväm. Ett tips är att plocka en stil/trend och göra den bra än att plocka från allt, då kan det lätt bli "julgranskänsla".
Jag skriver ofta att skorna är viktiga, och det är dom, skorna kan höja eller sänka en hel outfit. Nästa inlägg jag gör ska handla om skor. Snygga, coola, bekväma skor.
På återseende.
xoxo rut




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar