söndag 2 augusti 2009

Lite härliga bilder.

Klockan 08.00 i fredags morse väckte dom här vackra tjejerna mig...sämre sätt har jag vaknat till! Helt underbart. Mina två bästa vänner.Linn...
...och Lisa.
Fösta stoppet var Scandic. Där blev det härlig frukost och massor av surr. Det var så mysigt för vi satt länge och åt och verkligen pratade mycket. Sen åkte vi hem till mig igen, där fick jag lite instruktioner vad jag skulle packa. Badkläder, tandborste och lite varma kläder...
Sen sa dom att taxin var här. Och det var den här! Linn´s mamma och pappa är ägare till den här coola bilen. Så dom var chauförer och vi drack rosévin. Nästa stopp var...
...först lite kärlek...
Kerstins Udde. Där hade dom hyrt hela spa avdelningen så att vi fick vara helt ensam. Så mysigt. Snacka om att Linn är en "hot mama"
Vi badade, bastade, pratade, drack, åt och bara mös.
Sen blev det logen i Landsjö. Och där var vi resten av kvällen/natten. Och som dom hade fixat; mat, dryck, frågesport om SATC, femkamp mm...
Lisa vann "pennan i flaskan"
Jag vann "golf med minimalt seende"
Linn vann "kasta stövel"
Dom andra grenarna var "ägg med sked" och pilkastning på en "snopptavla" istället för piltavla. Linn vann två grenar, jag två och Lisa en. Men vi var alla vinnare!
Sen satt vi bara och pratade, det blev väldigt intimt och äkta eftersom det bara var vi tre. Så mysigt. Vi skrattade och grät omvartannat. Öpnnade oss och pratade om så´nt som vi aldrig pratat om förr. Det är en skatt som bara vi tre vet om. " In our group, we never kiss and tell" Som det ska vara när man har sina bästa vänner i närheten.
Läggdax. Love you sis...
Linn och jag...
Tack för en helt underbar helg. Det hade inte kunnat bli bättre än så här. Jag uppskattar det enormt mycket. Sen är det så underbart att ni känner mig så bra, ni vet vad jag gillar och inte.
" Doubledoors"
Tack för att ni är mina vänner.
XOXO rut














1 kommentar:

  1. Tänk att man bara kan vara, spelar ingen roll vart man är eller vad man gör. Bara man är med de man tycker om och de som får en att må bra. Skratta, gråta, prata, busa. Så är det med oss och det är det bästa som finns. Jag älskar dig och jag älskar vår vänskap. Doubledoors! puss å kram

    SvaraRadera