torsdag 23 april 2009

Allt går ett i ett...

Sitter här med min frukosttallrik som består av fil och flingor och en smörgås med lax, keso och avocado. Nej , jag håller inte på med nån GI diet...jag tror inte alls på det! Jag äter det för att det är gott!

Idag löser allt av varandra; Möte med Mia klockan 10.00, banken, Lanza Fredrik, sen jobb på MQ klockan 12.00-19.00. Efter jobbet väntar motion, solarium, middag och lite mer jobb på salongen. Ska träffa min bokföringstjej imorgon så jag har lite och förbereda. Så ikväll blir en sen kväll...men det gör inget för imorgon är det fredag!

Nu måste jag kolla ut dagenss outfit...vi hörs ikväll...
Håll tummarna klockan 10.00, fru Silver står först i kön! Hon tar sitt uppdrag på fullaste allvar - helt underbart!

IMORGON ÄR DET LÖN!

XOXO rut

1 kommentar:

  1. Konstigt att du säger att det går så bra med salongerna men ändå måste du jobba extra på en klädaffär. Du verka inte ens kunna betala ut lön åt dig själv, få ens dina anställda lön i tid?

    SvaraRadera