onsdag 8 april 2009

Soppatorsk...nästan...

Nu är jag på salongen i Ö-vik igen. Det är så härligt att komma in på salongen och mötas av en hel rad med tjejer som står och jobbar (dom står i en lång rad bredvid varandra) och alla har ett stort leende på läpparna! Vi har verkligen haft kanondagar på salongen, så roligt när det är fullt upp, helst för tjejerna! NI ÄR BÄST!

Jag höll på att få soppatorsk när jag åkte från Härnösand, bilen måste ha gått på ångorna dom sista metrarna innan jag kom till en mack! PUH! Men nu har jag lärt mig nåt idag oxå, att inte tanka för att jag kände mig lite lat och för att det va mycket folk på den första macken jag tänkte stanna på va för sista gången - jag lovar! Sen sa min käre Karl till mig att en bil med automatlåda är svårare att bärga...ännu en sak jag lärt mig, jag lär så länge jag lever!

Nu ska jag jobba och äta lite samtidigt, inte så bra men ett måste just ikväll. Sen spinning på friskis och svettis, sen mat igen. Sen ska jag fundera ut lite påskpyssel...kanske kan jag önska mig en digitalkamera av min käre Karl i påskpresent så jag kan börja lägga ut bilder, jag är väl snart den enda som inte har en, men teknik är inte min grej! Då shoppar jag hellre skor...

Ha en mysig kväll så hörs vi snart igen
XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar