måndag 20 april 2009

Paus.

Tog en paus i jobbet vid 17.30 och gick en sväng på stan. Skönt med frisk luft innan jag skulle fortsätta. Håller på med semesterschema inför sommaren. Bra och lufta hjärnan...

Berättade om min idée för Therese och Emelinda, dom nappade direkt. Så kul! Nu ska vi bara utveckla det lite så det blir proffsigt! Vi ska alltid sträva efter att göra det vi gör så proffsigt som möjligt, jag tror vi vinner på det i längden. Det viktiga är att vi alltid gör vårat bästa. Alltid.

Pratade lite med tjejerna om mitt hår, tror vi kom på hur vi ska göra, hoppas det finns tid den här veckan. Men kunderna går först, då väntar jag...eller så gör vi det nån natt!

När jag gick på min pausrunda så slank jag in på några andra butiker, sa ju tidigare att jag ville fira. Så det gjorde jag...härligt med shopping! Jag tyckte jag va värd det...på bilderna ser ni mina nya inköp som fått flytta in i min garderob.

Köpte en yoghurt hos Josef på George, stans bästa café i alla kategorier. Tack Josef för att du är du, och att det är just du som äger George. Åt upp den på ett kick, sen fortsatte jag jobba.

Åkte hem lite senare, och här sitter jag nu. Tror jag ska äta lite glass, jag fortsätter fira helt enkelt!

XOXO rut

1 kommentar:

  1. Jag älskar din blogg! Du börjar ju bli proffs, kul med bilder och mycket uppdateringar. Nu ska jag natta min lille man har precis varit uppe och inhalerat han börjar bli duktig =) Hörs sen Kram Maria

    SvaraRadera