onsdag 8 april 2009

Premiär för rut...

Det här känns verkligen kul, bloggpremiär för rut! Ni kommer lära känna mig mycket närmre under den här bloggresan - jag lovar er! Jag kommer skriva om allt från smågodis till att vara egen företagare. Mitt liv helt enkelt. Men jag börjar lite smått eftersom det är premiär...nu ska jag bege mig hemåt, har varit på salongen i Härnösand och önskat tjejerna en glad påsk - världens bästa personal helt enkelt! Lina, Therese, Maria och Annika - tack för att ni finns!

Vi hörs senare.
XOXO rut

2 kommentarer:

  1. Välkommen ut i bloggvärlden :)
    Är med i eran tävling i samarbete med muppsan ang schampoo balsam :)

    Ha en fortsatt trevlig bloggning och Glad påsk :)

    SvaraRadera
  2. Nu börjar det:) Härligt. Skall följa med spänning!

    SvaraRadera