måndag 20 april 2009

Det här blev det...

Top med paljetter från H&M, snygg till slitna jeans, eller helt vanliga blå jeans.
Jag är så förtjust i paljetter.
Men va noga med stylingen så det inte blir "too much" Ett paljettplagg åt gången räcker. Den här blir juste i sommar när jag fått lite färg, och inhandlat en vit/hudfärgad bh!
Men man ska inte vara rädd att visa sin bh i sommar under olika klädesplagg.
Den här är jag kär i. Underbar blus från MQ. Kärlek vid första ögonkastet.
Oxå snygg till slitna jeans om man vill "dressa ner" den lite, eller till snygga svarta byxor. Snygga skor, ett måste i båda fallen.


En fin top med kort ärm, oxå från MQ.
Snyggt kantad med blankt tyg. Den här tänkte jag ha instoppad i en svart kjol och höga svarta stövlar till. Klassiskt, snyggt.

Paljetter igen, den här är kanonfin till jeans eller till vårens stora "måste" nämligen chinos.

Här kan skorna göra mycket, om du tar en sko med klack till ett par chinos som du rullat upp lite så skorna verkligen syns så blir topen lite " finare tuff " Annars kan du bara ha den till jeans och ett par converse så blir du ledigt snygg men tuff.

Det går att göra så mycket variationer med lite...
Topen är från MQ.




Egentligen känner jag mig lite less på leopard för det är på allt, överallt. Men dom här små gobitarna från Din Sko fick följa med mig hem.
Jag fastnade för klacken, inte så hög, bra jobbarskor.
Snygga till chinos som man viker upp så skorna verkligen syns.




Armband från Vila. kombinera gärna med fler armband i olika sorter.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar