lördag 25 april 2009

Bästa familjen Ögren/Kroon

Har nyss kommit hem från familjen Ögren/Kroon. Jättemysigt, drack några glas rosévin och pratade...
Jag kan ibland bli lite "för mycket" när jag ska beskriva hur jag känner för vänner som står mig nära, med den här familjen skulle jag lätt kunna bli så. Så jag säger bara; ni är helt fantastiska. På alla sätt. Punkt. Slut.

Semester, oj vad vi ska njuta. Jag och Susanna ska dricka champagne varje dag. Hela dagarna. Vi ska vila, det är vi värda alla fyra. Verkligen. Vi ska stoppa våra hjärnor i en glasburk och ta fram dom en vecka senare. Det värsta är att jag tror att herr Ögren är lika smart och bra med hjärnan i en burk. Han är bara så. Smart. Bra.

Vad hände i Robinson?
Jarmo är kung tycker jag...han och Maria hoppas jag går långt. Jarmo för att han går sin egen väg och inte lyssnar så mycket på andra, han är en smart man. Sen gillar jag att han är äldre. Och Maria, eller heter hon Marie, för att hon är en stark, snygg tjej som inte klagar. Hon fattar vad det handlar om. Läkar Lukas är oxå en bra kille verkar det som, men visst såg han lite tärd ut, han var ju alldeles blå under ögonen. Det va ett bra avsnitt ikväll, kul när det inte går att förutse vad som ska hända. Spännade och se vad som händer nästa lördag.

Mina rutor har fest ikväll, sen gör dom nog stadens nattliv osäkert, hoppas ni har kul - som vanligt! Malin hade fått en helt underbar inflyttningspresent - 2 balar toalettpapper! Dom är hos henne och firar hennes alldeles egna lya som hon nyss flyttat in i och sen firar dom nog lite extra mycket eftersom hon kommit in på sin utbildning i London.

Så imorgon måste dom nog ta igen sig.

Nu ska jag stänga mina blå ögon för imorgon bitti ringer klockan tidigt, då ska vi till stugan och fixa lite med växter, plant och lite annat. Karl är en trädgårdsmästare oxå. En duktig sådan, så det är bara och hänga på!

XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar