lördag 25 april 2009

Vårstädning i Svartby.

Karl hade påbörjat vårstädningen ute medans jag jobbade några timmar idag. Underbart med vår. Kratta löv, dammsuga och torka hela trädäcket...

Ser bra ut kära Karl...
Zorro är nyfiken och vill oxå vara med i vårstädningen...

Utemöbler fram. Parasoller fram. Dammsuga. Torka. Torka. Dynorna får vänta ett tag till.


Matpaus, hm...hamburgare idag igen. Hur ska det gå med beachformen egentligen? Men jag är rätt så bra på att röra på mig så det kanske går bra. Kanske. Men jag lägger på mig hur lätt som helst oxå så jag måste vara försiktig med vad jag stoppar i mig. Alltid. Men sånt är livet, bara och leva med.

Karl tar oxå matpaus. Hm...snygg tatuering! Han har en tatuering som är helt underbar, men den är jättepersonlig så den håller han för sig själv. När jag såg den första gången så blev mina ögon blanka, och nej, den har ingenting med mig och göra. Ingenting.

Simba tar alltid paus. Alltid.
Nu ska jag återgå till vårpysslandet. Vi hörs sen.
XOXO rut





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar