onsdag 8 april 2009

Spinning!

Maten va klar när jag kom hem från spinningen, underbart gott - tack! Spinningen gick bra, men det är riktigt jobbigt, svetten rinner överallt, men det är samtidigt en skön känsla. Jag är inte på långa vägar i så bra form som jag va i sommras, men jag har iallafall börjat min väg tillbaka! Det är skönt med spinning, jag försöker fokusera så det bara är jag och cykeln - i min egen värld...men så vaknar jag upp ibland och ser massa rumpor framför mig som kämpar och då kan jag inte låta bli och skratta. Undrar om dom har lika ont i sin rumpa som jag har? Jag tror inte det, för dom flesta där tror jag har gått på spinning rätt länge. Men alla är vi nybörjare nångång....

Bara och kämpa vidare så att formen kommer tillbaka. Vikten bryr jag mig faktiskt inte så mycket om...bara lite...det viktiga för mig är att må bra, få energi, ork och kraft igen, för den har verkligen lyst med sin frånvaro i några månader.

Det tog hårt på krafterna att starta företag, känns som jag levt i " starta eget företag bubblan " i flera månader där sena kvällar och nätter och snabbmat hörde till vardagen. Men nu är jag tillbaka, full av kraft - och det viktigaste av allt, hela rut&karl resan har varit otroligt kul, jag skulle aldrig velat ha det ogjort, det bästa och det roligaste jag gjort! Jag ångrar inte en sekund! Inte en!

Nu ska jag kolla vilka som vinner sm final 5 i hockeyn, och pussa lite på Karl, men han har sårmun så det får bli på kinden så länge!

Njut av kvällen och livet...

XOXO rut


1 kommentar:

  1. Stackars Karl, haha. Bli utlämnad och avslöjad att han har sårmun och allt. Haha, du är rolig du.
    Hoppas du inte blev allt för blöt i regnet:)

    SvaraRadera