fredag 24 april 2009

Härliga fredag!

Äntligen är arbetsdagen slut, känner mig lite slut faktiskt! Men glad.

Och det bästa av allt, tjejerna är som små kvittriga fåglar, alla är på ett strålande humör! Helt underbart och se och höra. Tro om det är vädret, kärleken eller bara lycka.

Tjejerna i Härnösand har haft en grym dag - ni är verkligen toppen! Ser fram emot och träffa er på måndag.


Dagen började 8.00 med frukostmöte på MQ. Bra möte. Bra BC. Bra personal. Bra.

Sen till salongen och här har jag tillbringat min dag, har nyss ätit lunch...hmm...ja, sent, jag vet, men ibland blir det så. Idag har jag mest suttit i telefon, jobbigt med telefonköer hit och dit. Pratade med en jättetrevlig och hjälpsam kvinna på skatteverket, jag uppskattar verkligen människor som tar sig tid och förklarar saker jag inte behärskar. Tack.

Nu ska jag hem och ladda om batterierna, duscha och byta om. Sen till Malins lilla lya och dricka lite vin, umgås, och kolla på så ska det låta. Emelinda kommer nog sjunga med i alla låtar med sin ljuva stämma medans jag sjunger hellre än bra. Som Emelinda sa; det är så mysigt att göra nåt en fredag, mysigt med sällskap så man slipper sitta själv!

Nu måste jag tänka ut min outfit i bilen, så att min omladdning går snabbt! Kameran följer med mig ikväll så det kommer bilder senare...

Glömde säga att vi ska äta hamburgare, inte så beachvänligt för min del men gott! Jag ska njuta!

Vi hörs sen
XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar