torsdag 23 april 2009

Hmm...

Oj vilka långa dagar det blir ibland, men så är det. Har nästan nyss kommit hem från mina två jobb. Slutade 19.00 på MQ sen direkt till salongen och här sitter jag nu!

Hade ett möte med Mia idag, hon är sååååååååå bra. Allt känns klockrent, vi tänker exakt lika. Nästan lite läskigt faktiskt...

Sen kom Lanza Fredrik, han är bra han, brun och fräsch va han oxå! Bra kampanjer hade han att erbjuda, så imorgon måste vi beställa produkter så att ni kunder får ta del av alla kanonerbjudanden!

Klockan 12.00 började min dag på MQ, en bra dag med mycket skratt. Fick en genomgång att räkna kassan på kvällen, mycket jag ska komma ihåg men det ordnar sig. Det är lite trixigt med datorn, många moment men dom får stå ut med att jag frågar mycket i början! Alla har vi varit nybörjare.

Sen är jag blond och inte så teknisk..hi hi..

Det säljs mycket examenskläder, MQ har jättemycket snyggt till både killar och tjejer. Så passa på och köp om du inte gjort det än. PKI är ett märke som har mycket fina klänningar. Jättefina.


Det här är Susannas träskor som jag skrev om tidigare, så coola. Tror dom är från Crispin.

Innan kvällen led mot sitt slut så provade vi lite kläder till oss själva, så imorgon blir det shopping! Jag ska bland annat köpa en helt ljuvlig klänning som jag vill ha på en sommarfest...hoppas bara jag blir bjuden på nån! Susanna fastnade oxå för en del grejer, en klänning, jeans och en klänning till. Hon är snygg i allt den där bruden. Allt.


Nu ska jag äta och jobba vidare, oj vilken god mat. Fil och flingor och en smörgås. Gott. Gott.

XOXO rut




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar