söndag 26 april 2009

Tantpromenad med Carola.

Tränade inte klockan 20.00. Tog en tantpromenad med mina stavar istället. Gäddhänget måste bli fastare! Ibland är det så skönt att träna på egen hand och ha mp3 spelaren på högsta volym. Idag hade jag Carola i öronen...det har jag ofta, men just ikväll behövde jag få en extra kick etersom jag va så otroligt seg. Och det får jag av hennes låtar. I eviget.

Sen åkte jag och handlade, mysigt och handla på kvällen när det inte är så mycket folk, jag blir så nyfiken vad alla andra stoppar i sina korgar. Nu ska jag göra smoothies till mig och Karl. Inget godis, men gissa om jag dreglade när jag gick förbi alla härliga godislådor. Men icke. Sen jobba lite. Energin är tillbaka. Hoppas den stannar. För imorgon är det späckat schema från morgon till kväll. Så jag va värd att vara lite seg idag...

XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar