måndag 13 april 2009

Matförgiftad/magsjuka..

Jag tror inte jag behöver beskriva hur det känns att ha magsjuka, för******* helt enkelt! Jag har en känsla att jag åt nåt olämpligt i söndags, men jag vet inte säkert! Så ända sen igår kväll klockan 20.00 tills nu har jag besökt toan, hinken och bara sovit...

Jag har bestämt mig för att sluta klaga, för visst gör vi alla det lite till mans alldeles för ofta för småsaker? Det gör jag iallafall...jag kommer på mig själv ibland att jag skulle vilja ge mig själv stryk - SLUTA KLAGA! Så från och med nu ingår jag i "inte klaga klubben" För fatta vad bra jag/vi har det, mat - hälsa - husrum - jobb - kläder - och det viktigaste av allt - familj och vänner! Dom klarar man sig inte utan! Nu är det sängen som gäller igen...Karl är så underbar som tar hand om mig - LOVE YOU!

Hoppas alla får sova got i natt
XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar