fredag 17 april 2009

Sängläge men lycklig...

JAG VILL UT!
Trots sängläge i snart en vecka, (jag är rätt så less, rätt så!) så är jag glad...

1) Karl
2) Världens bästa frisörtjejer som kämpar, jag blir så glad när jag ser gult, rött, blått, grönt och rosa på skärmen överallt! (Ni fattar vad jag menar)
4) Lina i Härnösand - ord är överflödiga.
3) Malin kvittrar när jag ringer - tack för att du åkte till Härnösand! Jag blir glad när du kvittrar.
4) Mia, rut&karls nya butikschef som gör ett kanonjobb! Jag tror kärleken spirar oxå!
5) Alla på MQ - jag saknar er. Snart ses vi - jag lovar!

Viktigt att vi stannar upp och förstår hur bra vi har det, och uppskattar det vi har, även fast det är helt normalt att bli less och ledsen ibland.

Imorgon ska jag ut, ut, ut!
Ikväll blir sista kvällen i sängläge och morgonrock, jag kollar nog oxå in så ska det låta. Såg att Agnes skulle vara där, hon gillar jag, hon hade en bra låt i mello tyckte jag - och vilken outfit!

XOXO rut



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar