torsdag 9 april 2009

Glad Påsk!

Vilket väder, men det är nog typiskt april väder! Men jag tror solen tittar fram imorgon och stannar hela påsken med all säkerhet - vi är värda det!

Har nyss satt mig vid datorn igen, har ätit lunch med min underbara väninna Gabbi, hon va så snygg idag...tänk om jag hade haft en kamera, då hade jag tagit en bild på hennes outfit, hoppas det väntar en i ägget där hemma! Träffade Linn, min fina vän...ses imorgon, då ska jag pussa på Elvira. Satt och pratade med Helene en stund, hon är så kär och lycklig, jag är så otroligt glad för hennes skull - hon fick kärlek med extra allt!

Sen shoppade jag lite påskpresenter till min Karl, han är verkligen vär det...ibland vet man inte hur man ska visa sin kärlek för den man älskar. Omtanke, respekt och kärlek är ju det viktigaste men ibland skadar det väl inte med ett paket eller två!

Nu ska jag bege mig hemåt, vi ska på påskmys till familjen Ögren ikväll...hm...kanske måste köpa nåt med oss dit? Dom är den mysigaste familjen jag känner, och roligaste, jag är så glad att vi lärt känna varandra, dom förgyller vårat liv, vänner som dom växer inte på träd - såna vänner ska man vara rädda om!

Hoppas jag kan fixa lite bilder under påsk, spänningen på den här kameran är olidlig!
Glad Påsk till alla...

XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar