lördag 18 april 2009

Snacka om njutning...

Efter mina timmar på MQ gick jag på salongen och jobbade lite till, har ju inte varit där på några dagar så det kändes bra. Det va kul och jobba, hittade lite kläder till mig själv som jag ska köpa senare i veckan, jag lägger upp bilder när dom har flyttat hem till min garderob. MQ har ett märke som heter Stockholm, jag skulle kunna köpa hur mycket som helst från det märket - så snygga kläder! Enkla, snygga men med det lilla extra...

Mötte några vänner på torget när jag gick till salongen, tänk vad alla blir extra glada när det är sol ute, man börjar prata glass, grillning och fester direkt! Men allt det hör ju verkligen sommaren till...och lite till...

Handlade god mat som vi åt till middag, visst är det härligt att äta riktigt god mat?

Sen la jag mig och njöt av en god bok och ett stort glas cola zero, åh vilken höjdare! Jag tror att mina blå ögon stängdes en stund...jag försvann bort...bort...

När Robinson började kom våran kära vän Samir hit, han är fortfarande här så nu ska jag gå och umgås lite, han är en bra kille Samir. Riktigt bra.

Ha en fortsatt trevlig kväll, gör som våran kille på bilden...njut...
XOXO rut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar