tisdag 21 april 2009

Var 5:e kondom ramlar av!

Ja det är säkert, hörde det på nyheterna i morse!
Hur ska vi tolka det egentligen, är kondomerna för stora eller är männens för små?
Finns det bara "one size" kondomer i Indien eller?
Eftersom hiv och aids är så utspritt så är det iallafall ett stort problem. Så nu skulle dom börja tillverka kondomer i olika storlekar - fortsättning följer!

Har gått en powerwalk med stavar nu på morgonen, tantigt? Ja, kanske, men effektivt som tusan så det struntar jag i, nu ska gäddhänget bort! Och jag är ju snart tant! Jag tycker det är coolt att vara tant. Jag ska bli en cool tant! Cool.

Rätt så intressant när man går, man möter många människor och jag måste alltid undra vilka dom är, vad dom gör och hur deras liv ser ut...varför är dom ute och går just nu och just här?
En del är glada, och en del sura, eller kanske ledsna...

Möter ofta två coola tanter som är ute och går varje morgon tillsammans. Dom är så söta och hälsar alltid så glatt. Visst blir man glad när folk hälsar?

Nu frukost, ringa några samtal, salongen, fixa annns och MQ till 19.00 ikväll, sen ska jag gå en promenad till med min underara väninna Linn, hon är inte tant än, men hon är cool!

Ha en härlig dag, så hörs vi ikväll, har säkert köpt nåt mer på MQ ska ni se!
XOXO rut

1 kommentar:

  1. Hej coola tanten. Ser framemot prommisen ikväll så vi får tjattra lite :)
    /Linnsan

    SvaraRadera