lördag 11 april 2009

Kändes verkligen nödvändigt med en hårtvätt - kanske min hårfärg känns fräshare oxå! Dessa produkter anvnder jag till mitt hår; moisturizing schampo, tight (som dessutom är en kanonprodukt för killar) och dramatic f/x, en hårspray som är hård men INTE kladdig och klistrig. Alla produkter är självklart från Lanza. Sen plattar jag håret med en ga.ma plattång, vi säljer den för 595 kronor. Vi har även en miniplattång som oxå den är jättebra för killar eller om man bara vill platta tex. sin lugg. Miniplattången kostar 199 kronor.
Vill slå ett extra slag för det här schampot från Lanza, nu är det kanonpris, 99 kronor! Jag fick ropa på Karl när jag stod i duschen så att han skulle få känna hur gott det luktade - det luktar verkligen gott! Sen har vi en inpackning som luktar skumbanan...passar bra nu i påsk!
Nu ska jag forsätta fixa mig inför tjejfest! Tro vad jag ska ha på mig...
XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar