tisdag 28 april 2009

Tv kväll.

Viken bra dag det blev idag. Kände mig så trött en stund på morgonen men det gick fort över.

När man kommer till MQ och träffar två vitaminpiller kan man inte annat än piggna till och skratta massor! Det är så härligt med människor som ger en energi. Love it.
På kvällskvisten kom Malin och Linn in och hälsade på, Linn shoppade och Malin stod bredvid och pratade...hennes ögon glittrar! Ni ger mig oxå energi. Massor. Underbart. Love it.

Motion avklarad, jobbigt men härligt, jag ska försöka hålla mitt löfte. Försöka. Jag gör mitt bästa. Varje dag. Nu ska jag äta, gravad lax med goda tillbehör.
Sen tänkte jag ha en tv kväll i min ensamhet. Det händer inte ofta. Jag ska njuta. Massor.

Jag ska göra lite dip och grönsaker, mumsfillibabba! Men jag ska låtsas att det är lakritsfiskar, sega fruktgodisar och en stor marabou chokladkaka. Jag låtsas. Jag tror det går!

Vi hörs sen, jag har fått lite frågor på hur salongerna ser ut. Jag ska se vad jag kan ta fram för bilder. I Ö-vik har jag några, sen får jag fixa lite fina kort från Härnösand. Våran bloggdrotning bor ju där så jag ska ta mig ett snack med henne.

Nu till program nummer 1 som är dom desperata husfruarna.

XOXO rut

1 kommentar:

  1. Det kommer bilder ska ta med kameran imorgon!
    Krma bloggdrottningen ;)

    SvaraRadera