tisdag 21 april 2009

Trött i benen.

Åh, vilken dag. En jättebra dag.

Åkte på salongen innan jobbet på MQ, pratade lite med Mia. Hon är så bra, vi ska träffas på torsdag och prata om lite allt möjligt. Hon tar ett enormt ansvar på salongen och hon gör det bra, jättebra! Sen är det svårt när man är ny i en roll...men hon kommer växa in i det här galant! Jag behöver bara hjälpa henne lite på traven.

Min dag på MQ flöt på jättebra, det är så trevlig stämning där, Susanna som är butikschef sätter sin prägel på butiken på ett positivt sätt, hon är alltid glad. Alltid. Sen är ingenting krångligt eller besvärligt, det mesta ordnar sig. Sen hade hon så coola träskor idag, röda, glömde fota dom, hade tänkt visa er.

Imorgon börjar REA på MQ, vissa utvalda plagg är nedsatt med 50%. SKYNDA FYNDA! Det startar imorgon klockan 10.00.
Jag har hängt undan en jacka...eller två föresten. Ni får se när dom flyttat hem till mig. Sofie som är dekoratör på MQ har slitit hårt idag för att få allt klart till REA starten imorgon, hon är så duktig. Sen är hon söt som en sockertop, och hon älskar dansband!

Efter jobbet kom min Linn och hämtade mig så vi gick runt sjön, härligt med frisk luft, fick rensa tankarna lite. Bra kombination, motion och sällskap. Och inte vilket sällskap som helst, vi ska vara rädda om varandra Linn. Jag tycker så mycket om dig, du är en cool tjej. Jag är så glad att du är min vän. En riktigt bra vän.
Det här är en annan cool tjej! Har jobbat lite efter promenaden, ätit, så nu ska jag slappa och titta på ett avsnitt av min absoluta favoritserie....sen sova och drömma....

om något turkost, ett måste i vår/sommar. Jag tar gärna väskan på bilden.
Sen drömmer jag om dom här, men då måste man ha långa, slanka, bruna ben oxå och det har jag inte. Absolut inte. Men drömmar kan ingen ta ifrån en...
Kärleksstatus; you rock my world baby.
XOXO rut


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar