måndag 27 april 2009

Centimeter.

Nu ska jag köra stenhårt med träning och mat i 4 veckor. Tänkte att ni skulle få vara med på det, ganska kul se vad som händer.

Jag kommer försöka utföra nån slags motion varje dag utom en dag i veckan, sen kommer jag äta bra alla veckans dagar förutom en valfri dag när jag får äta vad jag vill. Jag kommer inte utesluta någonting, jag tror inte alls på det, jag kommer äta pasta, potatis, bröd mm. Jag kommer äta helt vanlig mat. Bra mat. Så ska vi se vad som händer. Både med cm, vikt, ork och energi. Svårare och fuska när jag har ögon på mig.

Överarm; 30 cm

Lår; 57 cm

Midja; 79 cm (i navelhöjd)

Jag väger 60 kg. Är 162 cm lång.

Som jag sagt förut så är inte vikten det jag kommer fokusera mest på, ork, energi och hälsa är det viktigaste för mig. Och cm, för det är bara kul. Jag vet att det kommer försvinna...

Jag kommer uppdatera mig här med jämna mellanrum, minst en gång i veckan. Jag kommer självklart forsätta efter 4 veckor, men jag tänkte börja med det. En kickstart. Mitt första delmål är onsdagen den 27 maj. Spännande.

Nu kör vi!

Nu måste jag skynda mig, rut har en hektisk dag idag. Men jag fokuserar på en sak i taget, inte lönt och stressa upp sig, det blir bara värre då. Och jag finner ingen anledning att stressa. Ingen alls.

XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar