måndag 27 juli 2009

Bygget fortsätter...

Det här är taget från vårat övre trädäck. Staketet mot utsidan är på gång, sen ska stolparna kläs in så det blir lika från båda sidor. Och målas svart.
Karl spikar, jobbar och sliter. Jag tror han börjar känna av det i armen. Vet inte hur mycket spik det gått åt, och än är det inte färdigt.
Här ska min tjejmyshörna bli. Här ska det byggas två breda, stora trappsteg som jag ska ha fina stora kudda på. Här ska drickas rosé och snackas tjejsnack.
Staket...

Dörrarna är på plats. Det här är rut´s förråd. Det ska oxå bli svart med vita dörrar.
Det går säkert framåt. Tack snälla Jörgen för att du är här och hjälper oss. Han var så söt i morse när han kom. Han sa; Jag är din morgongåva...
Helt underbart skönt för själen att Karl får lite hjälp. Det går ju fortare och det är roligare och vara två. Jag känner mig lugn och glad.
Ha en härlig kväll.
Love love...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar