tisdag 21 juli 2009

Ny dag.

Hej du,

Hoppas du har det bra. Själv är jag trött och min energinivå är ganska låg. Men efter en tallrik gröt så är den nog lite högre hoppas jag.

Ska till salongen och skriva ut alla löner, har ju ingen skrivare hemma. Sen hoppas jag att jag får en pratstund med tjejerna mellan varven. Vill veta hur dom har det och hur dom mår. Några av dom har kommit tillbaka från semestern. Men dom har rätt körigt så vi får se hur det går med det. Så även om det är tråkigt att det regnar så är det bra för affärerna, och jag tror att alla känner lika. Det är väl rätt naturligt, sämre väder, bättre business och tvärtom.

Har just pratat med Lisa, vad kan jag säga mer än I LOVE YOU!
Fick världens finaste sms av Lina igår, jag började gråta faktiskt...härligt...

Ha en härlig dag, trots regn. Hoppas du har energi och hitta på nåt kul, eller så slappar du bara och har det skönt om du är ledig. Vi hörs sen...

XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar