måndag 6 juli 2009

Cyberspace...

...kan göra mig tokig! Ibland förstår jag ingenting. Ingenting. Datorer är helt toppen när det funkar, men för*****gt när det inte funkar. Det kan verkligen ta energi ur en. Men jag hoppas att det ordnar sig snart. Och det gör det ju, på ett eller annat sätt.

Jag hoppas du sovit gott, och att du får en härlig dag.

Nu ska jag sortera kvitton till en faktura så att min bokföringstjej blir glad, hon ska få dom senare idag. Sen får jag helt enkelt se vad den här dagen bjuder på.

Kanske städar jag, kanske inte, kanske tar jag en springtur, kanske inte, kanske tvättar jag och bäddar rent, kanske inte, kanske skickar jag tillbaka några paket, kanske inte. Vi får se. En sak vet jag, och det är att jag tänker ha en bra dag.

Och det vill jag att du oxå ska få.

Love love...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar