söndag 5 juli 2009

En skön kväll...

...med lite gott och äta, Karl, katterna och tv har jag haft den här söndagkvällen. Kände mig lite låg ett tag, hade nära till gråt, kände inte igen mig själv. Men så pratade jag med Karl och han får mig alltid på rätt spår igen...tack-puss-puss.

Känns ändå skönt att känslorna och tankarna åker hit och dit, då vet man att man lever. Och att man lever i sannigen. Att kroppen fungerar helt enkelt. Och livet är ju inte en dans på rosor varje dag. Det viktiga är att inte göra det värre än vad det är, att få ett sunt perspektiv på sina tankar. Men ibland behöver man hjälp att komma på rätt köl igen, iallafall jag. Så nu är jag med i matchen igen.

Pratade även med Linn ikväll, hon är så bra. Imorgon är en spännande dag. Jag skrattar...

Jag önskar dig en härlig fortsättning på söndagkvällen.
XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar