lördag 25 juli 2009

Min dag fortsätter...

...med lite shopping i stan. Gick på sytemet och köpte lite allt möjligt tills ikväll. Jag vet ju inte riktigt vad Lisa´s kille gillar så då är det bäst att det finns lite och välja på. JAG FICK VISA LEG! Men jag tror att dom hade rutinkontroll, för nån tjej som är drygt 20 ser jag INTE UT SOM. Rynkor och lite för mycket lite överallt. Men ett gott skratt fick jag iallafall.

Oj, vad mycket folk jag kände-många hemvändare som har semester. Det är ju mysigt ändå, aven fast många har bort borta i många många år så kommer dom flesta hem över sina ledigheter.

Träffade en kille som jag hade en liten fling med -95. 14 år sen, helt otroligt! Jag bodde i Österrike och han bodde i London, så vi åkte mellan varandra så gott vi kunde. Så härligt att träffas och prata om gamla minnen. Han är gift idag och har barn. Och bor fortfarande i London. Och jag bor här och är snart gift. Life is good.

Gick en sväng på Vero Moda, det ligger så nära systemet så det är bara och slinka in...
...hittade den här underbara jeansskjortan. Den är lång och jättesnygg i designen. Snygg med tights eller smala byxor, skärp i midjan och klackar eller höga stövlar till hösten. 499 kr. Jag bara måste berömma personalen på Vero, så duktiga på service, trevliga och hjälpsamma.
Sen blev det Willys, vårat kylskåp bara skrek eko. Jag gillar verkligen och gå i mataffärer om jag har god tid på mig. Jag kan strosa omkring länge i min egen värld. Träffade Carro och Sverre, så mysigt par, alltid kul och träffa på dom, dom är oxå jättintresserad av hus och hem så vi har alltid nåt projekt och prata om.
Kylskåpet, nystädat och påfyllt. Jag älskar och ha mycket i kylen, så härlig och veta att man har massa goda saker och välja på. Jag fick verkligen mycket för pengarna. 1000 kronor, och sex proppfulla matkassar med mig hem. Willys är oslagbart.
Fixade mat till snickarna. Och nu ska jag hoppa in i duschen och fixa lite inför kvällen. Idag har jag haft fullt upp och jag gillar det. Jag gillar det inte varje dag. Men idag. Jörgen ringde och gav mig ett sånt glatt besked, jag ler fortfarande. Och det tror jag Karl gör oxå. Jag hoppas det.
Tro vad jag ska ha på mig?
Ha en mysig kväll. All kärlek från rut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar