onsdag 29 juli 2009

Livet från den ljusa sidan.

Hej fina du,

Sitter ute i solen och bloggar. ÄNTLIGEN TITTAR SOLEN FRAM! Vad jag och många med mig har längtat efter en härlig solig dag...

Tänk vad allt ser annorlunda ut i dagsljus, och mina tankar är på rätt ställe igen. Så skönt. Jag skulle bara behöva några frisörer till, helt underbart vilket högtryck! Men det är svårt och veta hur många man ska vara, hur många sommarjobbare man ska ta in osv. Sen måste ju flickorna få vara ledig oxå. Jätteviktigt att dom får ett break så att dom orkar ett år till. En lurig kombination. Men i det stora hela känns det toppen. Det jag får tänka är att jag/vi lär oss till nästa sommar.

Hoppsan nu Kommer Peter på Cervera hit. En härlig man.
Later my friend.
Puss från rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar