fredag 24 juli 2009

Sweet dreams.

Sitter och funderar på allt möjligt. Saker som hänt, möten med olika människor, händelser, sorg, glädje...ja allt.

Det jag kommer fram till är att jag tror stenhårt på att ALLT har en mening, även om man inte förstår det nu och här så kommer det visa sig. Sen tror jag oxå att man ska följa sitt hjärta, innerst inne vet man vad som är rätt, fel, bra eller dåligt för en. Och det viktigaste av allt, att leva nu och här. Hela tiden. Uppskatta livet och människorna i sin närhet. Och berätta det. Vi har bara ett liv. Och det ska vi leva lyckligt. Vi är värda det. DU ÄR VÄRD DET.

Karl pratade just med sin vän Anders, jag hör på rösten när han pratar att han är lycklig av att ha en sån kanonvän som honom. och han säger det varje dag. Nästan. Jag är lycklig att jag har hans fru Sus som vän, men jag ska bli bättre på säga det. Till henne. Hon är en av dom finaste tjejer jag känner. Henne kommer jag vara rädd om.

Ikväll tänker jag på Linn lite extra, henne kommer jag oxå vara rädd om. Alltid. Hon är oxå så där innerlig-ärlig-reko-bra. Sen älskar hon oxå att shoppa! Jag mår bra i hennes närhet.

Och Lisa...love love...imorgon får vi kramas.

Nu är det godnatt i svartby. Imorgon är det tidig uppgång. Motion-städa-handla-fixa inför kvällen. Åh, vad roligt det känns att Martin och Lisa ska komma hit. Vi längtar!

Godnatt min skatt.
All kärlek till dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar