måndag 20 juli 2009

Regn-regn-regn

Hej härliga du,

Ja vad ska vi säga om vädret. Ganska mysigt när man får vara inne, men ganska tråkigt för dom som har semester och vill vara ute...

Jag har varit så irriterad idag, på allt möjligt! Du vet, datorn krånglar, alla dynor på altan är genomsura för att jag glömt ta in dom, grannen håller på gräva runt sitt hus och då gick visst en slang av så det sprutade fullt med olja på vårat trädäck...det är bara och hålla tummarna så att det går bort. Annars blir inte Karl glad. Tänk om allt måste göras om, allt jobb som han lagt ner. Vi får hoppas på det bästa. I-lands problem tänker du kanske, ja visst är det så, vi har inget och klaga på någonsin överhuvudtaget egentligen. Men ibland måste man få det. Tycker jag.

Håll tummarna för vårat trädäck. Vi har ju ett datum och passa. Den 22 augusti.

Nu ska jag fortsätta med lönerna till mina tjejer, för nu funkar daorn igen. Och jag är på bra humör. Igen.

Vi hörs sen
XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar