fredag 24 juli 2009

min tur...

...och blogga ett eget inlägg.

Hoppas du har det bra i regenet.
I onsdags hade jag en höjdarkväll med Lina på salongen. Hon bjöd mig på mat på hennes ballkong, sen blev det Olles. Och det va som hon skrev i ett sms dagen efter till mig; tack för en helt fantastisk kväll, en av dom roligaste på väldigt länge! Jag instämmer. Tack underbara Lina.

På torsdag morgon åkte jag iväg till Sundvall med min bästa väninna Linn, vi hade en helt underbart mysig dag, även fast jag var lite trött sen onsdagen. Åkte förbi salongen i Härnösand, sen vidare. Och som vi shoppade...bilen var helt full med påsar. Underbart! Jag hade tyvärr glömt kameran, det hade varit en rolig syn!

Idag har jag jobbat på MQ och fixat med massa papper på salongen. Ikväll blir det lugna gatan. Men imorgon är vi på gång igen. Då kommer min älskade syster Lisa och hennes Martin på mat, vin och öl! Härligt. Då ska jag ha kameran i beredskap!

Mina dagar i korta drag, nu ska jag ringa till kocken som ska fixa all mat till bröllopet.
Vi hörs snart, jag lovar.
XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar