lördag 25 juli 2009

rut´s lördag so far...

Nystädat hus...
...and I lovet it!
Sen har jag rensat i mina garederober. Lite kläder...
Lite skor. Undrar vad jag ska göra med allt som jag inte vill ha längre. Antingen så har jag en "bloppis", tar allt på salongen och säljer allt jättebilligt eller så skänker jag allt till Rädda Barnen eller nån annan organisation. Jag ska tänka ut nåt bra. Om jag säljer allt så kommer jag skänka pengarna till cancerfonden. Utan tvekan.
Ännu mera kläder. När jag rensar så kan jag få lite små ångest. Gud vad jag har mycket kläder och skor. jag skulle inte behöva köpa ett plagg på flera år. Men det är inte ens värt och tänka den tanken för det kommer jag självklart göra, sen är det ju ett intresse. Jag gillar och shoppa vackra saker. Men därför vill jag göra nåt bra av det som jag har rensat ut.
Det här rummet som inte alls är klart ska bli min "walk in closet" Känns som en dröm, jag ska ha hyllor för skor, fina galgar som jag hänger upp ett och ett plagg på (nu hänger det minst tre på varje galge) och på en vägg ska jag ha en fototapet med Sex and the City tjejerna, såklart. Och en härligt cerise heltäckningsmatta. Eller en svart. Karl tycker svart. Vi får se...
Hoppas du har en fabulous day. Nu ska jag till stan och göra mina ärenden, sen motion.
Later my friend.
XOXO rut





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar