söndag 26 juli 2009

Filmkväll-filmtips

Snart är det godnatt min vän.

Ikväll åkte vi till Jörgen och Linn och kollade på film. Vi hyrde Taken....
...en jättebra film som handlar om en pappa som har en 17-årig dotter som blir kidnappad när hon ska åka på semester till Paris med sin kompis. Hon blir nerdrogad och ska säljas som prostituerad. Jakten på kidnapparna som pappan genomför helt själv är inte och leka med. Så gillar du action är det här verkligen en film för dig. Till saken hör att pappan har jobbat som livvakt åt regeringen så han är en jä**l på slåss, han är otroligt smart och har ett hjärta av guld. Ladda med godis och se den en kväll i regnet.
Varje gång vi åker därifrån så säger alltid Karl; Dom är så mysiga. Och dom är verkligen det. Mysiga. Jag tror att det är meningen att man ska träffa vissa personer i sitt liv. Och med dom var det så. Jag och Karl är otroligt glada att dom finns i våra liv.
Nu är det läggdax, tidig morgon. Snickare. Motion. Besök. Och lite annat...jag ska verkligen försöka vara ledig från rut&karl. I några dagar iallafall. Jag behöver det.
Sov så gott härliga du.
XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar