torsdag 16 juli 2009

Hej..

...härliga du.

Ibland kan man ju drömma så konstigt, inatt har jag drömt om Carolina Gynning och hennes kille, varför då? Men det var kul, jag var hennes personliga assistent, så jag hjälpte henne med allt. Och det var verkligen full fart hela tiden! Det var en härlig dröm, för hon var precis lika skön och härlig som jag tror att hon är på riktigt. Jag diggar henne stenhårt, jag tycker hon är störtskön! Och supersnygg!

Jag har sovit som en stock. Min kropp känns tung, skulle kunna sova hur länge som helst. Säker är min kropp tung efter allt gott jag ätit dom här dagarna. Men nu är det powerwalk och springturer som gäller...

Har jobbat med salongen på morgonen, svarat på mejl och pratat med olika människor i telefon. Nu ska jag äta något, sen till MQ där min dag börjar 12.15-19.15. Sen efter jobbet blir det salongen igen. Och lite senare ikväll motion, tror jag ska ta en springtur runt sjön. Med Britney i öronen klarar man det mesta!

Så vi hörs lite senare.
Ha en underbar dag, och du som är ledig eller har semester-njut-njut-njut.
XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar