söndag 12 juli 2009

Snart-snart-snart...

...ska vi på Britney. På tisdag 19.30 är det dax. Jag, Emelinda och Lisa ska skaka våra rumpor och ha armarna i luften hela tiden. Och sjunga. Och skrika. Sådär som bara tjejejr kan, du vet...tjiiii, hiiiiiiii, ohhhh, ahaaaaa. Med jättepipig och skrikig röst. Vi fick välja en outfit som vi ska ha på tisdag, som hon haft såklart. Britney alltså...Lisa valde Ooops I did it again, en röd sexig lackdräkt. Med jättemycket hår. Hon måste nog fixa en peruk innan showen på tisdag. Hon tyckte själv att den passade perfekt eftersom hon fick så fin rumpa! Jag tror henne. Verkligen. För en fin rumpa har hon...
Emelinda valde den här, en nakendräkt med paljetter och stenar. Eller det kanske är diamanter. Men vi håller oss nog till paljetter på tisdag. Vet inte riktigt vilken låt hon ska sjunga i den här, men jag lovar att det blir bra. Kanon. Allting klär en skönhet.

Och jag som är 38 år har valt skoluniform och Hit me baby one more time. Kändes som en skön kontrast till mina två sexiga Britney. Och skoluniform har aldrig varit min grej, så det känns coolt och prova. Pippilotter och en skjorta som jag ska knyta i midjan känns verkligen som jag! Och en kort kjol på det - kanonsnyggt på en tjej som är 38 år och heter rut!
JAG LÄNGTAR VERKLIGEN TILL TISDAG. KÄNNS SÅ KUL. OCH HÄFTIGT!
Men jag längtar lika mycket till att bara få umgås med tjejerna. Jag, Lisa och Martin åker imorgon. Ska bli mysigt och bila med dom, ett bra tillfälle att umgås. Och på tisdag ska Lisa och jag ha tjejmysdag med shopping, lunch, fika, massa rosévin och massor av prat och surr. Känns så mysigt att vi får rå om varandra i några dagar. Sen ska vi självklart möta upp Em och Soppi oxå. Jag har en grej som Soppi ska hjälpa mig med innan bröllopet. Sen blir det nog några glas rosé med dom oxå.
Idag har jag jobbat mellan 12-16. Jag jobbade med Ulle, känns som jag har fått en ny vän, hon är så bra. En härlig, reko tjej som jag gärna lär känna mer. Vi pratade mycket idag, vi tycker mycket lika och har samma värderingar. Sen älskar hon oxå mode och se&hör...hi hi...vi pratade mycket om att lägga energin på vänner som ger en något tillbaka, att vi ska vara tacksamma för det vi har och vara glada och lyckliga åt det lilla. Att det var sol idag tex, är ju en utmärkt sak att vara lycklig över! Kom hem vid 16.30, åt ute på altan. Sen la mig i en solsäng och somnade som en stock till 19.00. Helt underbart! Solen var så varm.
Nu sitter jag här, ska börja packa lite för imorgon, sen pussa på Karl.
Har pratat med Linn ikväll, tack för att du är min vän, min underbara vän.
Nu ska jag batala några räkningar och skicka några mejl.
Ha en fortsatt mysig söndagkväll. Glöm inte bort att du är härlig.
XOXO rut



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar