tisdag 28 juli 2009

Hej..

...min fina vän.

Klockan 06.30 i morse hade jag inte somnat än. Ni vet när tankarna börjar snurra och dom bara fortsätter och fortsätter. Sen har jag en energitjuv som tar så´n energi av mig och inatt så låg jag såklart och tänkte på detta och retade mig nå´t helt kolossalt! Jättedåligt, jag vet, men ibland går det inte och stoppa. Den här personen har tagit hela mig, så jag är helt tom! Gick ut på altanen mitt i natten och andades djupa andetag. Var helt genomsvettig.

Men i dagsljus ser det mesta mycket ljusare och annorlunda ut. Jag känner att jag retar mig fortfarande men nu ska jag lägga det åt sidan. BORT MED ALLA ENERGITJUVAR SOM VI HAR I LIVET! Ett gott råd, till dig och mig.

Nu ska jag till stan och träffa Em. Hon är verkligen ingen energitjuv utan en energipåfyllare. Vi ska planera musik och låtar till den 22:a. Så jag ska bjuda henne på lunch hos Josef.

Ha en nysig dag, du är bra.
XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar