torsdag 2 juli 2009

Det blev en dag till...

...på stranden. Återigen blev det Gullvik. Så härligt, underbart, varmt och soligt. Vilket väder vi har! Jobbade mellan 8-10.30. Packade picnic - mot stranden. Var på plats vid 11.15. Skönt och bara slappa och njuta av vädret. Det här är semester för mig. En strand, picnic och sol. Då njuter jag. Verkligen. Känns som kroppen laddar sina batterier för en kommande höst...
Får man inte äta godis och sliskiga saker så tar man ett äpple istället. Ibland funkar det och ibland inte. Idag var jag så godissugen så jag höll på avlida, men det är bara och bita ihop.

Sommar, strand, avkoppling...
Nu ska jag äta middag. Magen skriker efter mat. Egentligen vill jag äta chips, dip och godis i stora lass! Men det blev det här istället.
Åkte på salongen efter stranden, Em är helt svimfärdig av lycka. Jag ska berätta snart, måste bara kolla så allt är ok. Killarna i Pink Hink var där, dom är ju så härliga. Dom har gjort en video som finns på youtube, jag ska kolla om jag klarar av och ladda över den till bloggen. Jag är dock inte så teknisk så vi får se hur det går. Jag ska göra mitt bästa...
Är ensam hemma, Karl är på firmafest. Ibland är det skönt och bara vara själv med sina egna tankar tycker jag. Nu ska jag pyssla lite, med lite allt möligt.
Later my friend. Life is good.
XOXO rut




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar