söndag 26 juli 2009

Martin hjärta Lisa

Hej hej.

Vilket härligt väder, hoppas det inte kommer nå´t regn idag. Idag ska jag bara slappa. Känner mig trött och tung i kroppen. Det är lite mycket nu så då passar jag på och ta en riktigt skön och härlig dag. En bara vara dag. Vktigt och lyssna på kropprn hur den mår.

Igår kom min bästa och mest underbara vän och syster hit med sin pojkvän. Det är så häftigt och säga att hon har pojkvän, och han är lika underbar som henne. Känns som dom varit ett par i 10 år. Minst. Och det bästa av allt Lisa, du ser så lycklig ut. Martin gör att du mår bra. Underbart och se.När dom kom så pratade vi lite, berätade våran egen "historia", var vi växt upp, jobb, relationer och hur vi träffat våran livskamrat (oxå ett härligt ord). Vi drack några drinkar och åt snacks. Sen åt vi sushi som vi beställt från matanej. Ett jättebra sushiställe som ligger på Sjögatan i Örnsköldsvik. Dom är alltid trevliga när man ringer och deras sushi smakar jättebra. Ett stäle jag rekommenderar varmt.
Och här satt vi hela kvällen. Karl, Lisa, Martin och jag. Pratade och drack. Och drack. Och drack och pratade. Vi ägnade en hel del prat om bilar. Maserati, Ferrari, Porshe, Audi R8 och många fler. Vi lyssnade på motorljud på youtube, hmmm...normalt. Jag tror inte det. Men kul. Och är bilar ett intresse så är det. Karl och Martin delar samma kärlek till ett speciellt bilmärke, nämligen, Mercedes. Och Lisa jobbar med lyxbilar i sin vardag på Autoropa i Stockholm så Ferrari är vardagsmat för henne. Hennes dröm är att äga en Maserati. Att köra en Maserati är som att få en orgasm enligt henne. Värt och prova kanske. Jag tror det.

Vid 02.00 så började ögonlocken hänga på oss alla fyra och det snurrade lite i skallen. Så då blev det sängen, så vi bäddade ner kärleksparet i soffan. Jag tror alla fyra slocjnade rätt fort!
Tack för en jättemysig kväll, ni är helt underbara. Ser fram emot den 22 augusti när vi får ses igen. Då blir det party all night long!
Nu ska jag ta min Maserati, nej, Santa Fe och åka och köpa tidningen och godis till Karl. Han har oxå en bara vara dag och paus från sitt byggprojekt. Jagtror verkligen han behöver det oxå.
Ha en underbar dag så hörs vi sen
Love love...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar