fredag 3 juli 2009

Fredag.

Hej fina du,

Inatt har jag sovit så dåligt. En katt som jamade så jag trodde jag sulle få fel, han ska kastreras på tisdag. Så jag tror att det är orsaken. Jag hoppas det.

Idag har det inte hänt så mycket än, sitter på salongen. Har sorterat massor av papper, kvitton, fakturor för snart ska jag åka till världens bästa Bettan som jobbar på Modern Ekonomi med allting. Hon är på semester så jag tror det är nån annan som ska hjälpa mig. Det är så skönt och ha bra männsikor som hjälper en, för vissa saker när man har eget företag är lite krångligt. Men jag bangar inte - jag frågar om allt! Sen är jag ju nyfiken och vill lära mig oxå!

På salongen är det semesterstämning, några går på ledigt idag så dom har smilbanden upp till öronen. Dom är verkligen värda lite ledigt. Vi har ett långt år tills nästa gång. Viktigt att njuta av allt det vackra. Att vara närvarande här och nu. Att leva sitt liv här och nu. Det blir inte bättre om jag gör det, om jag köper det eller om jag åker på den resan. Här och nu - det är det som är viktigt! Så ta vara på livet, här och nu.

Ikväll ska jag åka till min fina vän Gabbi. Jag tror jag ska få middag där. Karl har andra planer så vi ska ha tjejkväll. Mysigt. Sen ska jag försöka mysa med Linn och Elvira oxå. Jörgen är borta så då ska vi oxå ha tjejmys.

Nej, nu ska jag krama om tjejerna, packa ihop och åka till Modern Ekonomi. Ha en underbar dag och kväll. Vi hörs sen.

Love love...här och nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar