lördag 11 juli 2009

Min dag.

Hej fina du,

Idag var jag lite trött i ögat när jag vaknade. Men bara lite. Va ut en sväng med Lina och Malin igårkväll. En helt ok kväll, det bästa var att få träffa Lisa och hennes älskling. Hon är ju inte hemma så ofta så det känns viktigt att prioritera henne när jag kan. Sen känns det extra viktigt och lära känna Martin oxå, att verkligen ta reda på vem han är, han som gör hyss med min älskade systers hjärta.

Det var hyffsat mycket folk ute, gott vin, härliga människor. Det räcker så för mig. Då är jag nöjd. Och glad. Hade upprullade chinos, ett baslinne, min paljettkofta och high heels såklart. Kändes "fredags snyggt" med lite afterwork känsla. Jag älskar mina chinos från MQ.

Känner att det går trögt och blogga, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Sitter hemma själv i ett nystädat hus, Karl är borta och lirar golf. I MISS HIM! Tänkte först åka och dricka lite vin med Lina på hennes balkong, men jag bangar. Jag har så mysigt där jag sitter. Ska äta nå´t gott och lätt och bara njuta...

Later my friend. Ha en underbar kväll i kärlekens tecken.
XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar