tisdag 7 juli 2009

Datorer-datorer-datorer

Hej i regnet,

Tur att vi inte är gjorda av socker. Då skulle det inte vara mycket kvar nu. Just här där jag sitter ÖSER DET NER! Känns som himlen har öppnat sig.

Ja, jag fortsätter att jobba som datatekniker idag, skämt och sido. Det krånglar lite fortfarande men nu ser jag en lösning-ett ljus-på problemet. Underbart med trevliga människor som vill hjälpa en när man står där helt handlingsförlamad. Snacka om dum blondin. Men så är det i livet; vi är duktig på olika saker. Och datorer är inte min grej.

Nu ska jag leta fram några lösenord så ska allt snart vara fixat. Iallafall det jag kan göra, sen har experterna tagit vid. Sen ska jag dansa soldansen så att det blir sol tills ikväll. Eller vi skulle vara nöjda om det blev uppehåll. Iallafall en stund. En liten stund.

Kom ihåg att du är härlig.
Love love i regnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar