onsdag 8 juli 2009

Underba Ö-viksbor...

...som trotsade gårdagens regnväder och kom på gratiskonserten i stadsparken som Tidningen 7 anordnat tillsammans med flera samarbetspartners. Bo Kaspers Orkester stod för underhållningen. Och vilken härlig underhållning, jätteskön musik. Hade ingen erfarenhet alls av deras musik, men nu blir det en skiva. Då kanske jag kan sjunga med i fler låtar än "vi sitter i samma bil" Här kommer lite sköna bilder...Tre "fru 7" som trotsade regnet. Skön känsla och klä sig riktigt, stövlar-regnrockar-paraplyer-vantar-tjocktröjor. Och ännu trevligare var det eftersom vi hade kaffe med oss, så vi slapp frysa också! Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder...
Regn. Massor av regn. Och massor av paraplyer. Men trots detta kom det mycket folk.

Underbara Mia och Sus. Jag lärde känna dom här brudarna för exakt ett år sen, känns som jag kännt dom i evigheter. Ni står nära mitt hjärta. Här vilar inga ledsamheter. Någonsin. Tack för en jättetrevlig kväll med mycket skratt, regn och ännu mera kaffe!
Härliga Bettan, hon är lite blöt tror jag...
Mera blöta människor...
Det blev en jättebra kväll. Trots allt regn. Jag, Mia och Sus började kvällen med picnic hemma hos Mia. Vid halv sju klädde vi på oss riktigt och gick på konserten som började klockan sju. Sen blev det en snabb sväng på Statt. Men när alla skulle gå vidare så åkte jag och Karl hem. Han ska jobba med bygget hela dan idag till sena kvällen och jag ska ta en tur till Härnösand på em. Och då måste vi vara piggelin.
Tack till Tidningen 7 och Bo Kaspers Orkester för en jättebra kväll, trots allt regn. Härligt alla Ö-viskbor som klädde på sig riktiga kläder och slöt upp och trotsade vädret.
Nu tror jag faktiskt att jag ska vila en timme, har varit vaken sen 05.00. Sen blir det frukost, fix och trix innan jag åker till Härnösand vid 14.00.
Jag önskar dig en härlig dag.
XOXO rut
Ps. Gå in på Ö-viks blogg så får du läsa om en tjej som är överlycklig.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar