onsdag 8 juli 2009

En härlig dag...

...med min älskade syster Lisa har jag haft. Finns ingen som du...ingen...
Jag lägger upp bilder ikväll. Vi hann med lite shopping, fika och mat och massor av surr. Tack för att du är min vän och syster. Mitt liv hade varit fattigt utan dig. Hela du är helt fantastisk, och Martin likaså. Vilket par! Känns extra kul att hans finns i ditt liv den 22 augusti. Att du har en man vid din sida när jag ska bli fru. Det känns stort och extra härligt. Martin, jag och Karl ser verkligen fram emot och få lära känna sig bättre. Att du gör hyss med min syters hjärta är så härligt...och lite ovanligt...så du är nåt alldeles extra! Den mannen släpper man inte i första taget!

Nu ska jag till salongen och kolla lite med Emelinda hur vi exakt ska lägga upp vårat nya projekt som vi annonserade om i Tidningen 7:s stora semesternummer. Vi har börjat med personlig styling från top till tå på salongen. Och det är redan kunder som ringt...så kul...och spännande!

Sen blir det en promenad i det vackra vädret, och lite surr med Lina.
Vi hörs sen, solen är framme - underbart!

XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar