onsdag 17 juni 2009

Älskade Lisa...

Tack för att du vill vara min tärna när jag ska stå brud den.....(jag behåller datumet för mig själv ett tag till) Det finns ingen som du. Och det fanns inget annat alternativ för mig än du. Bara du.

För mig är du självklar.

Du är den bästa vännen, och systern jag kan tänka mig. Du är fylld med så mycket kärlek, du är varm, ärlig, du inser dina fel och brister samtidigt som du lyfter fram dina bra sidor på ett ödmjukt sätt. Du är mån om andra. Du är mån om mig. Du vet var du har dig själv och det uppskattar jag. Och vi vet var vi har varandra. Vi har skrattat, peppat, gråtit och pratat i timtal med varandra. Du och jag. Som det ska vara. Ett sms från dig betyder så mycket, även om det är kort så är det varmt. Och det bästa är att vad som än skulle hända så skulle du finnas där för mig. Precis som jag alltid kommer finnas för dig. För mig är du självklar.

Så tack underbara du att du vill stå där på trappan med mig...

När jag kommer till dig den 13 juli ska vi shoppa klänning till dig och dricka massor av rosévin. Bara du och jag. Absofuckingperfect!

Skulle blogga mycket mer om min dag men min kamera strejkar, eller om det är datorn. Nåt fel är det iallafall. Så jag kan inte föra över alla bilder jag skulle visa, det får bli en annan dag. Min dag har varit bra, men det viktigaste idag är LISA.

Så jag slutar här, när jag har Lisa i mina tankar...
XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar