fredag 5 juni 2009

Lite härliga bilder.

Hej min vän.
Jag tänkte visa lite bilder från våran härliga semester. Helt underbart har vi haft det. Helt underbart. Vi åkte på en veckas lyxsemester på ett härligt "all inclusive" hotell i Belek i Turkiet. Vi har verkligen haft det bra. Det va länge sen jag hade så trevligt och fick skratta så mycket. Så magmusklerna har vi tränat. Tack underbara Sus och Anders för en härlig vecka.
Jag visar lite bilder hur som helst. Inte i nån ordning alls... Här börjar resan. Jag hade packat en picnic korg som vi skulle ha i bilen. Jag citerar Anders; "tjejer är ändå tjejer". Och vi är lite pyssliga. Både jag och Sus.
Karl solar och njuter. Hans tatuering säger mer än tusen ord...

Hotell.
En av många förrätter.
MQ´s nya modeller. Killarnas kläder är från MQ.

Rut solar fötterna.

Så här såg himlen ut nästan hela veckan.
Vattenpipa kunde man testa här.
Middag första kvällen.

Anders och min Karl.
Bad för killarna.

Turkiska Cosmopolitans. Faktiskt goda.

Sus har övervunnit sin rädsla. Vi skulle alla övervinna varsin under veckan. Hon har just kommit fram ur "tuben", en typ av vattenrutshbana men stängd.
Här kommer Karl i full fart.
Turkisk restaurang med en 6 rätters middag. Ingen av oss har någonsin varit så mätt. Ingen av oss. Någonsin. Men vilken mat. Helt fantastiskt gott.
Mmmmmm.....
Hotellet. Trädgården och all grönska var enorm. Vackert.
Hotell. Grönska.
Min fina vän Sus. Jag har funnit en vän för livet. Hon gör mig glad. Hon är klok. Sund. Rolig. Snygg. Smart. Men hennes styrka är hennes humör. Hon är alltid glad och hon ser aldrig några problem. Bara möjligheter. Tack för att jag fått lära känna dig.
Så här såg dagarna ut för Rut. Jag njöt. Varje dag. Hela dagarna.
Mera fika.
Skumpa och vatten. Varje dag. Inte hela dagarna. Men varje dag.

Sus och Rut. Sus fick inspiration av den här platsen. Nu blir det trädäck med kuddar och sackosäckar hemma i deras hus.
Ett moln. En molnig dag.
Jag skulle kunna visa mycket mer. Jag och Anders skulle övervinna våran rädsla. Vi är inte så duktiga på att simma någon av oss. Så Anders utlyste en simtävling. Men den får faktiskt ett eget utrymme i bloggen. Så kul.
Ha en mysig fredagkväll min vän. Glöm inte bort att du är värdefull.
XOXO rut
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar