fredag 19 juni 2009

Sommar-sommar-sommar


Hej fina du.

Vill bara önska just dig en härlig midsommarhelg. Njut av allt det goda och av ett förhoppningsvis fint väder.

Jag och Karl ska bara ta det lugnt, bara han och jag och det känns helt underbart skönt. Vi har jobbat mycket, klockan har blivit tolv ett varje kväll flera kvällar i rad. Så vi ska bara dricka och äta gott och njuta av lite ledigt. Karl jobbar på vårat trädäck såklart men han kan ju "pausa" mellan åt.

Jag ska ta en springtur och sen åka och handla. Det är helt otroligt egentligen, mat kan man nästan alltid handla. Det behövs inte planeras så mycket nu för tiden. Det är alltid nåt ställe öppet. På gott och ont egentligen tycker jag.

Skulle blogga mycket mer, lägga ut bilder men men...det funkar inte. Cyberspace är inte på min sida.

Igår hade vi storstadsbesök på salongen. Gå in på www.storstadspojken.se så får du se. Härligt att du blev nöjd Nils, och att du äntligen hittade din Lanza produkt. Du/ni är så välkommen tilbaka.

Nu ringer min underbara vän Linn. Så nu ska jag prata med henne, vi ska träffas imorgon. Så mysigt. Ha en härlig dag min vän. All kärlek till dig.

XOXO rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar